Pàgines

dilluns, 4 de juny del 2012

POSA UN HORT A LA TEVA VIDA (ecologic millor)

Dimecres passat, donant una ullada al bloc de l'Adolf Candela, (Som de Dalt) llegeixo el post FES UN HORT A LA TEVA VIDA, MENJA SALUT, la lectura em fa vindre al cap la importància de poder gaudir de les verdures acabades de collir i amb garantia de que no portaran productes químics, aixi dons, dit i fet, em poso mans a l'obra i en un racó del jardí, planifico un petit hort, treballo una mica la terra, em marco un bancals i poso unes llavoretes per aquí, i uns plantons per allà. Talment com el miracle de Sant Medir, en un tres i no res, estic a punt de collir els primers encisams i les tomateres i alberginieres ja estan plenes de flors.
el meu petit hort
Evidentment aixo no ha estat exactament aixi, ja fa unes setmanes que vaig donar inici al treball al petit tros de jardí que he pogut dedicar a hort, però m'ha fet gracia trobar-me el post de l'Adolf, ara, m'adono que la planificació no ha estat la millor possible, malgrat aixo, crec que mentre gaudeixi d'una bona amanida de tomata i encisam de collita pròpia, serà arribat el moment de introduir els canvis que cregui oportú.

PD Ja se que aixo no te res a veure amb el senderisme, però que voleu, segur que sabreu disculpar-me.

1 comentari:

  1. I tant que té a veure. Es tracta de gaudir de la natura de dues maneres diferents, es tracta de fer salut de dues maneres diferents també.
    Celebro que hagis decidit fer un hort a la teva vida. L'experiència (i la gana) ensenyen a treballar l'hort.

    ResponElimina